آیا می ESRD باعث سردرگمی و توهم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می ESRD باعث سردرگمی و توهم

آیا می ESRD باعث سردرگمی و توهم؟ مرحله نهایی بیماری کلیه توابع کمتر کلیه باقی مانده است. در چنین شرایطی، بسیاری از علائم جدی با ظاهر توسعه ESRD وجود دارد.
آیا می ESRD باعث سردرگمی و توهم؟
ESRD وضعیت پیشرفته برای بیماران است. درمان برای این مرحله با هدف به تاخیر انداختن توسعه مرحله نهایی بیماری کلیه و امید به زندگی طولانی بیمار است. همانطور که هر روز مواد غذایی، مواد بی فایده است که محصول فروپاشی سپرده مواد غذایی در خون برای از دست دادن عملکرد فیلتراسیون در بیماری کلیوی end مرحله. این رسوب سمی است احتمال حمله هر ارگان در بدن ماست. هنگامی که مغز در ارتباط و تحت تاثیر این مواد سمی، برخی از علائم شروع به مانند سیستم برخوردار نیست و توهم رخ می دهد. این علایم جدی را برای بیماران مشکل در زندگی روزمره خود در نتیجه ساخت بیماران یک زندگی ناراضی. به منظور رفع این علائم، ما نیاز به پیدا کردن درمان برای ESRD.
برای بیماران ESRD، دیالیز یکی از درمان جایگزینی توصیه می شود است. با این حال، درمان حفظ زندگی است و خطر منجر به شرایط جدی است. چه چیزی بیشتر، دیالیز نتواند به توقف پیشرفت ESRD و حفاظت از توابع باقی مانده کلیوی است. بنابراین بسیاری از بیماران ESRD می ترسند از دیالیز و آنها و یا بستگان خود در حال جستجو برای سایر درمان ها مثبت.
آیا درمانی جایگزین دیالیز وجود دارد؟
داغ فشرده سازی درمانی درمان ساده و راحت برای بیماران است. بیماران ESRD می توانید بر روی تخت خواب به شرایط این درمان. این درمان دارای دو کیسه های گیاهی چینی است که می تواند بر روی BL 23 طحالی در نتیجه تعمیر آسیب کلیوی و دوره نقاهت توابع کلیوی قرار داده است. آن را نیز کند میکند توسعه ESRD.
همکاری با درمان های دیگر، داغ فشرده سازی می تواند کمک به درمان بیماران مبتلا به ESRD لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان ESRD، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: